lose aspektovan mars u natalnoj

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  logos taj Uto Mar 28, 2017 11:17 am

cosmic_noir ::Kako izbalansirati tu energiju?

U čemu je problem?

logos

Broj poruka : 487
Datum upisa : 29.01.2014

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  cosmic_noir taj Uto Mar 28, 2017 12:36 pm

Krenem sa ogromnim kreativnim nabojem, novim planovima, idejama, nekako kao da se ispuvam brzo.
Ne u smislu da mi dosadi, nego se osecam blokirano. Kad sam besna, ne znam da ga ispoljim do kraja, nego kao da
dopustim da me izmori iznutra.
Osecam veliku energiju koja me pre izmori odmah, a ne da me vodi.
Nadam se da sam uspela da objasnim osecaj.

cosmic_noir

Broj poruka : 6
Datum upisa : 25.01.2016

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  logos taj Uto Mar 28, 2017 4:40 pm

cosmic_noir ::Krenem sa ogromnim kreativnim nabojem, novim planovima, idejama, nekako kao da se ispuvam brzo.
Ne u smislu da mi dosadi, nego se osecam blokirano. Kad sam besna, ne znam da ga ispoljim do kraja, nego kao da
dopustim da me izmori iznutra.
Osecam veliku energiju koja me pre izmori odmah, a ne da me vodi.
Nadam se da sam uspela da objasnim osecaj.

Šta se dešava na emotivnom planu i da li si tu ostvarena?

logos

Broj poruka : 487
Datum upisa : 29.01.2014

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  cosmic_noir taj Uto Mar 28, 2017 5:21 pm

Nisam ni u ljubavnom ,ni u poslovnom planu.

cosmic_noir

Broj poruka : 6
Datum upisa : 25.01.2016

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  logos taj Čet Mar 30, 2017 11:49 am

cosmic_noir ::Krenem sa ogromnim kreativnim nabojem, novim planovima, idejama, nekako kao da se ispuvam brzo.
Ne u smislu da mi dosadi, nego se osecam blokirano. Kad sam besna, ne znam da ga ispoljim do kraja, nego kao da
dopustim da me izmori iznutra.
Osecam veliku energiju koja me pre izmori odmah, a ne da me vodi.
Nadam se da sam uspela da objasnim osecaj.

Nisam ni u ljubavnom ,ni u poslovnom planu.

Drugačije bi bilo da si iskoristila potencijale navedene na temi “ ŽIVOT I POSAO U INOSTRANSTVU”. Činjenica je da oni postoje ali treba iskoristiti neku od narednih prilika. Gde je tu zapelo?

U godinama u kojima jesi veoma je važno usmeriti veliku kreativnu i fizičku energiju u pravcima na koje nas naša priroda upućuje jer u protivnom može doći do samodestrukcije sa nepoželjnim zdravstvenim posledicama. Ceo organizam je mobilan, hormoni rade svoje, potencijale treba pravilno koristiti. Kako?

Kroz razne kontakte sa partnerima, bilo da su to poslovne ili emotivne veze. Partnere predstavlja VII kuća koja počinje u znaku Ovna a vladar Mars (energija, snaga, aktivnost, rad, testosteron) je na samom njenom vrhu. Njegovi aspekti su uglavnom nepovoljni i napeti. V kuća simbolizuje ljubav, zabavljanje, opuštanje, rekreaciju, uživanje, odmaranje i sl., vrh joj je na 11° (stepen Vodolije) znaka Vodolije (nagli prekidi, nekontrolisane reakcije, impulsivnost, svađe, rastave, velike oscilacije, slobode, nešto novo, neuobičajeno, prijatelji, itd.). Vladar Uran je u konjunkciji sa Neptunom (imaginacije, umetnost, zablude, nejasnoće, laži, prevare, povlačenje u sebe, droga, alkohol, psiha itd.) u znaku Jarca (teškoće, problemi, prepreke, iskušenja, kalkulisanje, materijano, zrelost, iskustvo, karijera) i zajedno preko opozicije vrše pritisak na Jupitera (optimizam, stavovi, ubeđenja, inostranstvo, veliki ekran i sl.) koji vlada III kućom (komuniciranje, kraća putovanja). Ta opozicija sa Marsom iz VII kuće obrazuje snažni ali i neugodni T-kvadrat sa Marsom u žižnoj tački koja ukazuje na veliku energiju koju treba konstruktivno iskoristiti jer u protivnom dolazi do “pucanja” koja vode u destrukciju. Potrebno je raditi po mogućstvu sa partnerom i imati normalne telesne kontakte u emotivnim vezama, tj. trošiti energiju jer to naš organizam očekuje od nas a ako to ne radimo on će nas kroz život stalno upozoravati na to. Uostalom, Vaga na Ascendentu ukazuje na fizičku potrebu za partnerom a vladar Venera iz VIII kuće (telesni kontakti), osim što ukazuje na već rečeno na temi “ ŽIVOT I POSAO U INOSTRANSTVU”, preko opozicije sa Plutonom (stradanje i regeneracija) iz znaka Škorpije (telesni kontakti) poručije na značaj takvih kontakata koji, ako ih nema, dovode do stradanja a ako ih ima, do regeneracije.

Dakle, potrebno je zadovoljiti potrebe svog organizma i ništa ne zapostavljati jer je to sasvim prirodno.

logos

Broj poruka : 487
Datum upisa : 29.01.2014

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  cosmic_noir taj Pet Mar 31, 2017 3:21 am

Zahvalna sam na opsežnom odgovoru,ali moj libido je već godinu dana nizak. Čak i ako se dogodi nešto intimnije nema u meni tog nagona i vatre kao ranije.

cosmic_noir

Broj poruka : 6
Datum upisa : 25.01.2016

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  logos taj Pon Apr 03, 2017 10:20 am

cosmic_noir ::Zahvalna sam na opsežnom odgovoru,ali moj libido je već godinu dana nizak. Čak i ako se dogodi nešto intimnije nema u meni tog nagona i vatre kao ranije.

Znanja nikad dosta pa u skladu s tim nešto malo interesantnog i puočnog teksta u vezi libida koji vredi pročitati i pokušati usvojiti:

"Prema datoj Freudovoj teoriji libido predstavlja seksualni nagon i po njemu to je glavni, ako ne i jedini pogon čoveka. Po Freudovom kauzalnom shvatanju radi se uvek o jednoj te istoj nepromenjenoj supstanci, seksualne komponente, na čije delovanje ukazuje tumačenjem sa jednoličnom ravnomernošću. Po Carl Gustav Jungu, nemoguće je libido, kao pojam i objašnjenje, koristiti samo kao seksualnu energiju. Seksualna dinamika je u totalnom području psihe samo specijalan slučaj, kao na primjer i nagon gladi, čime Jung ne osporava njenu egzistenciju, već je samo pomera na pravo mesto. Dakle, nasuprot seksualnoj teoriji, Jung libido uopšteno predstavlja kao (psihičku) energiju.

Libido po Jungu nije ništa drugo do skraćen izraz za “energetski način posmatranja” psihičkih pojava.

Među najvažnijim fenomenima duševnog života Jung svrstava progresiju i regresiju libida. Pod progresijom pre svega shvata svakodnevno napredovanje psihičkog procesa prilagođavanja. Prilagođavanje nije postignuto jednom zauvek. Zahtevima prilagođavanja možemo udovoljiti samo pomoću odgovarajućeg usmerenog stava. Ispunjenje prilagođavanja odvija se u dve etape: 1. Postizanje stava i 2. Ispunjenje prilagođavanja pomoću zauzetog stava. Progresija libida na taj način bi se sastojala od trajnog zadovoljavanja zahteva, kojeg postavljaju uslovi sredine. Kako se ovaj učinak može postići samo pomoću zauzetog stava, odnosno uključivanjem usmerenosti, tako to može značiti i izvesnu jednostranost koja, usled moguće promene uslova, ne može više udovoljiti zahtevima prilagođavanja, čime i prestaje progresija libida. Regresija libida povećava vrednost onih sadržaja koji su prethodno bili isključeni iz svesnog procesa prilagođavanja, regresija, kretanje libida unazad, znači gubitak dosadašnjih vrednosti, a povećanje vrednosti onih “tamno svesnih” ili nesvesnih sadržaja koji su u odnosu na prilagođavanje po opštem priznanju nekorisni, zbog čega su obično odvojeni od usmerene psihičke funkcije. Progresija, kao neprestani proces prilagođavanja na uslove sredine, utemeljena je u vitalnoj neophodnosti prilagođavanja. To je nužda koja čoveka primorava na apsolutnu orijentaciju prema uslovima sredine i potiskivanje svih onih tendencija koje služe individuaciji. Nasuprot tome regresija je prilagođavanje na uslove ličnog unutrašnjeg sveta i zasnovana je na vitalnoj neophodnosti udovoljavanja zahtevima individuacije.

Progresija i regresija u smislu prilagođavanja spoljnem i unutrašnjem svetu mogu se staviti u vezu sa ekstraverzijom i introverzijom. Međutim, ekstraverzija i introverzija su pojmovi koji se kao dinamizmi razlikuju od progresije i regresije. Progresija i regresija su dinamizmi, odnosno zakonomerni oblici preoblikovanja energije, dok su ekstraverzije i introverzija, kao što im već ime naglašava, dinamizmi ili oblici progresije ili regresije, koji zavise od zauzetog stava. Regresija tako može uslediti na dva načina, kao uzmicanje pred uslovima sredine (introverzija) ili kao bekstvo u ekstravagantan spoljni doživljaj (ekstraverzija). Neuspeh, jednog čoveka premešta u stanje turobnog razmišljanja, dok drugog tera u skitanje po kafićima. Libido se ne kreće samo naprijed i nazad, već takođe spolja i unutra.

U knjizi “Preobražaji i simboli libida” Jung je upotrebio izraz “premeštanje libida” da bi time označio energetski preobražaj ili preobraćenje, pri čemu je mislio na pomeranje psihičkog intenziteta ili vrednosti sa jednog sadržaja na drugi. Po Jungu kultura predstavlja mašinu pomoću koje se prirodni energetski potencijal koristi za radni učinak. To što je čovek došao do otkrića kulture, mora da je duboko utemeljeno već u samoj osnovi živih bića. Sam život, koji fizičke i hemijske uslove koristi tako reći kao sredstvo za svoju egzistenciju, odnosno živa materija je jedan energetski transformator, pri čemu nekako, na još uvek nepoznati način, sudeluje u procesu pretvaranja. Ne može se reći da se fizička energija pretvara u život, već samo da je to pretvaranje izraz života. Čovekova kultura, kao prirodni proces diferencijacije, funkcionira kao transformator energije, kao mašina. To je najpre tehnička mašina koja koristi prirodne uslove za pretvaranje fizičke i hemijske energije, ali i duhovna mašina, koja koristi duhovne uslove za pretvaranje libida.
Kao što je čoveku pošlo za rukom da pronađe turbinu, na nju navede reku i da, iz tako dobijene kinetičke energije, proizvede električnu struju koja se može najrazličitije koristiti, isto tako mu je uspelo da prirodni nagon, koji protiče prema svojoj usmerljivosti bez vršenja rada, pomoću mašine prevede u drugi dinamički oblik, koji omogućuje radni učinak. Pretvaranje nagonske energije odvija se pomoću prevođenja na analogon nagonskog objekta, pri čemu Jung daje primere iz ceremonija, igara i magijskih radnji primitivnog čoveka.
Jung je simbol definisao kao psihološku mašinu koja pretvara energiju. Simbol koji preobražava energiju je također obeležio i kao analogiju libida pri čemu je mislio na stvarni simbol, a ne semiotsko tumačenje, odnosno znak. Magija je prvi radni učinak koga primitivni čovek, pomoću stvaranja analogije, otima od nagonske energije. Ceremonija je magična kada se ne vrši zbog efektivnog radnog učinka, već kad zastane na nivou očekivanja. U ovom slučaju energija se prevodi na nov objekt, pri čemu se stvara nov dinamizam koji, međutim, ostaje magičan sve dotle dok ne izvrši efektivan rad. Prednost koja proističe iz magijske ceremonije sastoji se u tome što novoposednuti objekat sadrži delotvorne mogućnosti u odnosu na psihu. Pomoću svoje vrednosti deluje determinirajuće na upliv pri formiranju predstava, tako da je duh dugo privučen ovim novim objektom i bavi se njime. Determinacija duha kroz objekte koji imaju magično delovanje ima za posledicu mogućnost da čovek, preko neprekidnog bavljenja objektom, tokom igre dolazi do svakakvih otkrića, koja bi mu inače promakla. Ne naziva se uzalud magija majkom nauke. Do duboko u srednji vek ono što nazivamo naukom nije bilo ništa drugo do magija. Pogodan primer je alhemija čija simbolika, nepogrešivom razumljivošću, pokazuje prethodno u principu opisani proces pretvaranja energije.

Koliko su počeci religijskih stvaranja simbola upravo vezani za energetski pojam pokazuju najprimitivnije predstave o magičnoj potenciji, koja se isto tako može posmatrati kao objektivna snaga koliko i kao subjektivno stanje intenziteta.
Prema izveštaju koga donosi McGee (The Siuan Indians – A Prelieminary Sketch , kod Lovejoy, The fundamental Concept of the primitive Psilosophy.) Dakota indijanci imaju sledeću predstavu o toj “snazi”: sunce je vakanda, i to ne određena vakanda ili neka vakanda, već jednostavno vakanda. Mesec je vakanda, isto tako grom, munja, zvezde, vetar itd. Isto tako su i ljudi, posebno šamani, vakanda, kao i demoni elemenata, fetiši i ostali predmeti rituala, veliki broj životinja, a takođe i predeli s upadljivim odlikama. McGee kaže da bi izrazu vakanda najbolje odgovarala reč `tajna`, ali i da je taj pojam isuviše uzan, pošto vakanda isto tako može značiti snaga, veličina, sveti, oživljen, besmrtan. Slično vakandi, Irokezi koriste reč oki, a Algonkini manitu sa apstraktnim značenjem “snage” ili “produktivne energije”. Pleme Jaos uzvikuje mulungu kad opaze nešto čudnovato ili neshvatljivo. Pri tome mulungu znači:
• 1. duša čoveka koja se za života zove lisoka a u smrti postaje mulungu;
• 2. celokupni svet duhova;
• 3. jednom predmetu na neki način inherentno, magijski delotvorno svojstvo ili snaga, kao na primer život i zdravlje tela;
• 4. aktivni princip u svemu magijskom, misterioznom, neshvatljivom i neočekivanom;
• 5. velika, duhovna snaga, iz koje potiče svet i sve živo.

Slični pojmovi koji zajednički ukazuju da se radi o energetskoj predstavi su: vong sa Zlatne obale, hirunga kod Australijanaca, melanežanska mana, tondi kod Bataka, atua kod Maora, ani ili han kod Panapa, kazinge kod Paleva, anut kod Kusaja, jaris kod Tobija, ngač kod Masai-lenda itd.

logos

Broj poruka : 487
Datum upisa : 29.01.2014

Pogledaj profil korisnika

Nazad na vrh Ići dole

Re: lose aspektovan mars u natalnoj

Počalji  Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu